"Te iubeste mama!"/"Mamma ti vuole bene!"

Proiectul “Te iubeste mama!” menit sa faciliteze comunicarea audio-vizuala gratuita online intre copiii ramasi in Romania si parintii acestora, care sunt la munca in Italia. Scopul principal este acela de a preveni si diminua numarul de cazuri sociale in randul copiilor ramasi acasa si sustinerea rolului parental la distanta./Comunicazione audio-visiva a distanza; uno strumento di sostegno alla genitorialità transnazionale: si rivolge alle mamme e ai papà che hanno i figli e la famiglia in un altro Paese, accompagnandoli nel difficile compito di conciliare la vita lavorativa in Italia con le esigenze della famiglia lontana.

@“TE IUBESTE MAMA!” si pentru toate mamele din lume

cu respect si toata dragostea, Violeta Coteanu

Mamma alla finestra  50x40
Ce poate fi mai frumos decat sa spui unui copil Te iubeste mama! si in special sa fie copilul tau?
Cand vorbesc cu fiii mei la telefon le spun Va iubeste mama!, nu ca vorbesc cu ambii baieti deodata, ci pentru ca au sotii si unul dintre ei, cel mare are o fetita. Cand spun Va iubeste mama! mi se umple sufletul de bucurie si fericire. Sotiile fiilor mei sunt ca si fetele mele. Au si ele nevoie de iubire. Nu costa nimic spunand Te iubeste mama!, Va iubeste mama!, iar valoarea acestor cuvinte este inestimabila. Trebuie sa fim capabili sa iubim, sa iubim neconditionat. Viata este plina de probleme si griji, copiii si noi simtim nevoia sa auzim Te iubesc, Te iubeste mama. Multora poate le este rusine sa rosteasca pentru fiii si ficele lor Te iubeste mama pentru in conceptia lor de viata Te iubeste, te iubesc sunt cuvinte care se rostesc doar intre indragostiti. Nu este adevarat. Acela este un alt sentiment si se manifesta intr-un alt mod.
Cum se spune ”SA IUBESTI PE APROAPELE TAU CA PE TINE INSUTI”- SA IUBESTI , din punctul meu de vedere se refera la iubirea pura, sincera, sunt cuvinte care trebuiesc rostite cu toata fiinta si din tot sufletul. Cand iubesti pe cineva cu sinceritate ii doresti binele, simti sentimente materne si protectoare chiar daca le rostesti si pentru persoane mai in varsta.
Ombre e luce  80x100
Cu ani in urma citeam intr-o carte de rugaciuni un verset care mi-a daruit o mare emotie “TE IUBESC DOAMNE CA M-AI FACUT O FIINTA ASA MINUNATA” O Doamne ! …ce poate fi mai frumos sa-I spui Bunului Dumnezeu si la Toata Ceata Cereasca VA IUBESC, TE IUBESC DOAMNE, TE IUBESC DOAMNE pentru tot ce am! Te iubesc Doamne pentru copiii mei , pentru parintii mei! Cand iubesti pe cineva nu-i poti face rau, nu-i doresti raul, nu vorbesti urat , nu pronunti cuvinte vulgare la adresa persoanei iubite. Nu esti invidios pe activitatea sa. Din contra, o ajuti daca are nevoie. Si cum eu spun ca nu am frica de DUMNEZEU pentru ca eu IL IUBESC cu toata fiinta mea si din tot sufletul incerc sa nu IL supar Ma rog sa ma ajute sa nu fac nimic daunator la nimeni, sa ma invete ce trebuie sa fac. Ai frica si faci rau, ne ducem si ne spovedim cerem iertare, suntem iertati, apoi facem rau ne cerem iertare – suntem iertati si uite asa ne trece viata. Nu dragilor, iubiti pe BUNUL DUMNEZEU cu toata fiinta voastra si sa vedeti ca viata si conceptul de viata se schimba. Din punctul meu de vedere iubirea vine de SUS. Si va spun deschis ca IL Iubesc pe Bunul Dumnezeu Il iubesc pe IISUS CRISTOS pe MAICUTA DOMNULUI pe TOATA CEATA SFINTILOR si ma rog sa ma ajute sa nu fac rau si sa marg pe drumul care mi la dat.
Cand vorbesc cu mama la telefon imi spune Te iubeste mama, sa fii iubita si ii raspund si eu Te iubesc si-mi pare rau ca sunt departe, si-mi raspunde..Lasa mama ca tu esti tanara veziti de viata ta, ….stiu ca-i este greu ca nu ma vede, o cunosc pentru ca face o grimasa sa nu planga. Aceasta este iubirea de mama. Prefera sa-i fie dor dar sa-mi fie bine, sa nu mai vorbim de fiii mei sau de mine. Copiii mei imi spun Te iubim si suntem mandri de tine. Acestea sunt cuvinte care dau aripi pentru a merge mai departe. Acestea nu sunt vorbe-n vant sunt sentimente. Va Doresc si voua sa le traiti si sa le simtiti ca sunt minunate.
In glasul fiecaruia dintre noi exista o melodie, aceasta melodie ne poarta cuvintele la persoanele pe care le iubim, cum este rostita melodia cuvintele au forta. Aceasta forta le schimba ziua si viata in bine persoanelor pe care le iubim.
Va iubesc si pe voi cei care cititi randurile mele. Sa va fie viata plina de iubire si sentimente sincere (se simte, nu va faceti grij) se manifesta cu o emotie care multi dintre noi nu stiu ce este. ACEASTA ESTE IUBIREA BUNULUI DUMNEZEU PENTRU NOI! Cu Credinta , Sinceritate si Iubire mergem mai departe.
Pentru “TE IUBESTE MAMA!” si pentru toate mamele din lume cu respect si toata dragostea Violeta Coteanu

Tablouri @Violeta Coteanu
http://www.pitturiamo.it/Violeta-Coteanu-2634.asp

Va iubim si noi, doamna Violeta COTEANU, va pretuim si va admiram talentul, arta, curajul si daruirea si va multumim cu toata inima!
De acelasi autor: “În Italia sunt familii care cred că dacă lucrăm în casele lor, suntem sclavi”http://www.gazetaromaneasca.com/observator/36-comunitate/7426-qin-italia-sunt-familii-care-cred-c-dac-lucrm-in-casele-lor-suntem-sclaviq.html

Informazioni su Associazione Donne Romene in Italia - A.D.R.I.

A.D.R.I isi propune să încurajeze și promoveze integrarea românilor imigranți în societatea italiană, cu o atenție deosebită la realitatea emigrantelor române, de multe ori obligate să lase copiii lor în țară; să contribuie la susținerea coeziunii familiale, la cresterea gradului de constientizare a comunitatii asupra fenomenului copiilor lasati singuri in Romania, in urma plecarii parintilor la munca in strainatate, si sa contribuie la ridicarea factorului de echilibru al persoanelor care traiesc departe de tara, precum și la conștientizarea riscurilor la care sunt supuse persoanele singure, menținerea legăturii vii dintre emigrantele și emigranții români aflați în Italia cu țara si limba de origine. Sustinerea si aplicarea Proiectului "Te iubeste mama!" (c) Proiect tutelat de copyright 2011 A.D.R.I. si propone di valorizzare e supportare la condizione femminile, dell’immigrata romena, nella vita familiare e professionale e il suo positivo contributo al processo di integrazione nella società italiana. Tenendo conto della centralità della donna nella famiglia immigrata romena, del suo ruolo fondamentale nell'economia della famiglia e nell'attivazione dei rapporti sociali. Favorire e promuovere l’integrazione degli immigrati romeni nella società italiana, con particolare attenzione alla realtà delle immigrate romene, spesso obbligate a lasciare i figli in patria; Contribuire a mantenere vivo il legame delle immigrate e degli immigrati romeni presenti in Italia con il paese di origine, sostegno alla genitorialità a distanza. https://teiubestemamasilviadumitrache.wordpress.com/about/ Address adri_milano@live.it Website http://www.teiubestemama.it http://dumitrachesilvia.wordpress.com/ http://www.cuccagna.org/portal/IT/handle/?page=progetti_sportellodonna http://www.ciaoromania.ro/membri-2/membri-affiliati-2/associazione-donne-romene-in-italia-a-d-r-i/

Lascia un commento

Informazione

Questa voce è stata pubblicata il febbraio 7, 2014 da in Marturii, Romana/Romeno con tag , , , , , , .