Versuri catre tata…

E-aproape miezul nopţii acum
Şi dintre jucării şi gânduri,
Îţi scriu, că nu ştiu ca să-ţi spun
Tăticule, câteva rânduri.
copil-singur
Pe perna mea, ca şi-altă dată
E cartea plină cu povesti
Şi-n loc s-adorm cu ele, tată,
Te-aştept să vii să le citeşti.

Că mă iubeşti din suflet ştiu,
Şi ştiu că te gândeşti la mine,
Şi tragi din greu până târziu
Să nu am nici o lipsă mâine.

Dar bona mea din Filipine
Nu poate fi “părinţii” mei
Nu ştie tată, ca şi tine
Să-mi spună cum miroase-un tei.

Să mă ia-n braţe, să m-alinte,
Să-mi cumpere o îngheţată,
N-ai fost aici ca un părinte,
Când am spus prima oară “tată”.

Când nu vei mai fi lângă mine
Am să vărs lacrimi, fiindcă ştii
Că nu am amintiri cu tine,
Ci doar un sac de jucării.

Ca oricărui copil, desigur,
Ştii că îmi place ciocolata,
Dar decât să gust dulciuri singur
Mai bine pâine..dar cu TATA. (anonim)

Sursa: http://psihoterapiesihipnozaclinica.wordpress.com/2013/06/12/versuri-catre-tata/

http://www.causes.com/actions/1755060-versuri-catre-tata

Info Associazione delle Donne Romene in Italia - A.D.R.I.
Crearea unei retele combinate de comunicare audio-vizuala, pentru mentinerea legaturilor fundamentale dintre membrii familiei; sustinere psihologica atat a mamelor/parintilor plecati, cat si a copiilor ramasi acasa. Sustinerea si aplicarea Proiectului "Te iubeste mama!" (c) Proiect tutelat de copyright 2011 Si propone inoltre di valorizzare e supportare la condizione femminile, dell’immigrata romena, nella vita familiare e professionale e il suo positivo contributo al processo di integrazione nella società italiana. Tenendo conto della centralità della donna nella famiglia immigrata romena, del suo ruolo fondamentale nell’economia della famiglia e nell’attivazione dei rapporti sociali, l’Associazione si prefigge di perseguire le seguenti finalità: Offrire supporto alle immigrate romene e alle loro famiglie nell’affrontare tutte le problematiche relative al loro inserimento nella società italiana sul piano economico/lavorativo e sociale; Favorire e promuovere l’integrazione degli immigrati romeni nella società italiana, con particolare attenzione alla realtà delle immigrate romene, spesso obbligate a lasciare i figli in patria; Contribuire a mantenere vivo il legame delle immigrate e degli immigrati romeni presenti in Italia con il paese di origine. http://teiubestemamasilviadumitrache.wordpress.com/about/ Address Via Friuli 8/A, 20135 Milan, Italy · adri_milano@live.it Website http://www.teiubestemama.it http://teiubestemamasilviadumitrache.wor... http://dumitrachesilvia.wordpress.com/

Rispondi

Iscriviti

Ricevi al tuo indirizzo email tutti i nuovi post del sito.

Unisciti agli altri 25 follower

